Co daje Mystery Shopping?
Co nas wyróżnia?
Audyty Tajemniczych Klientów realizujemy kompleksowo i z dochowaniem najwyższych standardówNasza oferta badawcza pozwoli Twojej firmie
doskonalić jakość obsługi klienta.
Co robi Tajemniczy Klient?
Tajemniczy Klient to metoda wykreowana dla pomiarów jakości obsługi klienta. Aktualnie jest to najistotniejszy element przewagi przedsiębiorstwa – konkurencja powoduje, że coraz częściej to właśnie standardy obsługi decydują w walce o klienta. Zbudowanie trwałej, pozytywnej relacji z klientem przekłada się na wzrost sprzedaży – taką więź umożliwia wiele aspektów składających się na standardy obsługi.
Korzystając z naszych usług można śledzić dane przy pomocy panelu administratora, który pozwala na wgląd w wyniki zarówno całościowe, uzyskane przez sieć, jak i w rezultaty dla poszczególnych placówek lub ich grupy. W panelu można także przeglądać kalendarz wizyt – co zwiększa poziom przejrzystości procesu badawczego. Dokumentację z wizyt Mystery Shopping można pobrać w postaci audio, video lub zdjęć, w zależności od zlecenia.
Realizację badania Tajemniczego Klienta wspiera autorski system firmy. Pozwala on na tworzenie kont o zróżnicowanym poziomie dostępu, umożliwia nadzór nad badaniem oraz feedback od ocenianych placówek. Specjalistyczne oprogramowanie umożliwia automatyczne raportowanie dotychczasowych wyników wraz z możliwością eksportowania w postaci zgodnej z MS Office. Forma raportu z badania Mystery Shopping dostosowywana jest do preferencji Klienta.
Panel statystykCennik
Aktualności:
Wsparcie gabinetów fizjoterapeutycznych
Szczęśliwy klient sposobem na sukces
Zaufali nam:
Biuro Handlowe - Warszawa
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807
Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206
dr Monika Kurpanik
Dyrektor ds. Badań
tel:(+48) 666 068 671
badania@biostat.com.pl