×MENU Biostat
baner
badania-satysfakcji-klienta
Badanie satysfakcji klientów to pomiar ukierunkowany zarówno na ocenę procesu zakupowego, jak i dostępnych produktów/usług czy lojalności konsumentów wobec dostępnych na rynku marek

Efekty biznesowe

Gdy jakość obsługi nie jest satysfakcjonująca, aż 67% Polaków decyduje się zacząć korzystać z oferty konkurencji
Niekorzystnymi wrażeniami z jakości obsługi dzieli się z bliskimi aż 68% Polaków
Opiniami w internecie kieruje się przy wyborze oferty 24% Polaków, zaś opiniami rodziny i znajomych - 23% Polaków

Jakie korzyści oferujemy?

  • określenie poziomu zadowolenia klientów z m.in. dostępnej oferty, sposobu obsługi czy procesu komunikacji marketingowej;
  • ustalenie stopnia lojalności klientów wobec firmy i jej konkurentów;
  • wypracowanie katalogu oczekiwań klientów, a w tym - porównanie oczekiwań faktycznych z założonymi przez firmę na etapie wypracowania strategii działania oraz wskazanie zalecanych do uwzględnienia na etapie modyfikacji/optymalizacji aktualnej oferty;
  • przygotowanie wniosków oraz wynikających z nich rekomendacji, które pozwolą budować efektywną relację klient-firma na każdym etapie procesu sprzedaży.
img

Etapy badania satysfakcji klientów

img
Etap I
Projektowanie badania
img
Etap II
Realizacja badania satysfakcji klientów
img
Etap III
Analiza materiału badawczego
img
Etap IV
Opracowanie raportu wraz z rekomendacjami
img

Co nas wyróżnia?

  • 14 lat doświadczenia
  • Rzetelna metodologia oparta na zestawie sprawdzonych wskaźników satysfakcji
  • Łączenie metod ilościowych (CAWI, CATI, CAPI, PAPI) i jakościowych (IDI)
  • Autorskie oprogramowanie badawcze SurvGoTM
  • Stosowanie lustrzanych analiz ocen klientów i opinii pracowników
  • Oferta dla klientów biznesowych i publicznych

Jak działamy?

Badania satysfakcji klientów prowadzimy w oparciu o sprawdzony model, wypracowany przez L.L. Berry’ego, V.A. Zeithaml oraz A. Parasuremana. Sposób prowadzenia pomiaru uwzględnia ponadto specyfikę sektora, w której działa zamawiający badanie, a także - jego indywidualne wymagania.

W procesie badawczym pomiaru satysfakcji wykorzystujemy analizę opartą na metodzie SERVQUAL oraz posiłkujemy się dostępnymi wskaźnikami satysfakcji i lojalności konsumencki: Net Promotion Score (NPS), Client Satisfaction Index (CSI), Customer Effort Score (CES) i European Performance Satisfaction Indeks (EPSI).

Czytaj więcej
img

Oprogramowanie do ankietyzacji online

Poziom satysfakcji bywa zmienny w czasie - warto zatem jego pomiar monitorować w sposób ciągły. Stały monitoring w tym zakresie umożliwia SurvGoTM - autorskie oprogramowanie do badania satysfakcji klientów. Platforma pozwala na samodzielną realizację pełnego procesu badania - od chwili projektowania narzędzia i założeń pomiaru, przez właściwą realizacje ankietyzacji, aż po analizę danych zebranych w jej toku.

img

Atutami naszego oprogramowania są m.in.:

  • przyjazny interface - zadbaliśmy o jego wysoką intuicyjność i responsywność;
  • kreator ankiet obejmujący gotowe szablony i kwestionariusze ankiet;
  • możliwość eksportu bazy wyników do formatów XLS, CSV oraz SAV;
  • możliwość dynamicznego przeglądu statystyk z realizacji badania;
  • automatyzacja procesu analiz rozkładu odpowiedzi;
  • możliwość generowania ankiet papierowych- wydruk kwestionariuszy elektronicznych;
  • moduł newslettera - obsługa wbudowanego systemu mailingowego.
Czytaj więcej

Zaufali nam:

KONTAKT

shape

Biuro Handlowe - Warszawa
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Monika Kurpanik

dr Monika Kurpanik
Project Manager
tel:(+48) 666 068 671
tk@biostat.com.pl

`