×MENU Biostat
Stacje benzynowe

 

  • Klient: branża paliwowa, działalność na rynku regionalnym
  • Ilość punktów usług: 4
  • Rozkład terytorialny: województwo wielkopolskie
  • Problemy: niska konkurencyjność w stosunku do znanych stacji o zasięgu ogólnokrajowym i globalnym, przy konkurencyjnych cenach paliwa i oferowanych produktów
  • Oceny komfortu procesu tankowania paliw, w tym łatwości obsługi dystrybutorów
  • Oceny czytelności informacji na temat oferowanych; produktów i usług
  • Oceny komfortu posługiwania się sprężarką powietrza i odkurzaczem
  • Oceny jakości oferowanych na stacji posiłków
  • Oceny zachowania standardów higieny pracowników przy przygotowywaniu posiłków
  • Oceny wizerunku pracowników oraz komunikacji z klientem
  • Wypracowania standardów w zakresie formy i treści informacji wizualnych
  • Wypracowania standardów w zakresie wyglądu, zachowania pracowników oraz standardów komunikacji z klientem
  • Ewaluacji standardów obsługi klienta (w połączeniu z badaniem ilościowym)
  • Przeprowadzenie jednorazowych obserwacji każdej stacji w wykonaniu tajemniczego klienta
  • Rejestracja obserwacji z wykorzystaniem ukrytych mikrokamer oraz dyktafonów
  • Wykonanie zdjęć materiałów i przestrzeni informacyjnej
  • Wypełnienie kwestionariusza ankiety przez audytorów po zakończeniu każdej obserwacji
  • Udostępnienie Zamawiającemu danych kwestionariuszowych poprzez odpowiednią aplikację na stronie www.cati-system.pl/mystery-shopping
  • Sporządzenie raportu zawierającego ilościowe i jakościowe dane, wnioski i rekomendacje z zakresu wprowadzenia standardów obsługi klienta
  • Warsztat z Zamawiającym ukierunkowany na wypracowanie standardów obsługi klienta w połączeniu z usługą szkoleniową
  • Ponowne przeprowadzenie obserwacji w wykonaniu tajemniczego klienta w celu ewaluacji wypracowanych standardów
  • Modyfikacja standardów oraz wypracowanie wskazówek dla sprzedawców w zakresie komunikacji z klientem
  • Pozyskanie nowych klientów
  • Wzrost odsetka klientów korzystających z oferowanych na stacji posiłków i innych usług o 23%
  • Wzrost odsetka lojalnych klientów
  • Dostosowanie estetyki wnętrza oraz jego funkcjonalności do potrzeb klientów
  • Wysoki poziom zadowolenia faktycznych klientów (na podstawie badań ilościowych)

Zaufali nam:

KONTAKT

shape

Biuro Handlowe - Warszawa
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Monika Kurpanik

dr Monika Kurpanik
Dyrektor ds. Badań
tel:(+48) 666 068 671
badania@biostat.com.pl

`