
Czy wiesz, że co drugi klient rozczarowany jakością obsługi już nigdy nie wraca?
Co daje Mystery Shopping?
Co nas wyróżnia?
Audyty Tajemniczych Klientów realizujemy kompleksowo i z dochowaniem najwyższych standardów- dysponujemy sprawdzonym zapleczem badawczym i merytorycznym.








oferujemy?
Nasza oferta badawcza pozwoli Twojej firmie
doskonalić jakość obsługi klienta.
- Poprawa jakości obługi
- Większa liczba klientów
- Obiektywna ocena punktów sprzedaży
- Rzetelność realizacji
- Dostęp do wyników w placówkach na bieżąco – online

Co robi Tajemniczy Klient?




Tajemniczy Klient?
Tajemniczy Klient to metoda wykreowana dla pomiarów jakości obsługi klienta. Aktualnie jest to najistotniejszy element przewagi przedsiębiorstwa – konkurencja powoduje, że coraz częściej to właśnie standardy obsługi decydują w walce o klienta. Zbudowanie trwałej, pozytywnej relacji z klientem przekłada się na wzrost sprzedaży – taką więź umożliwia wiele aspektów składających się na standardy obsługi.
Korzystając z naszych usług można śledzić dane przy pomocy panelu administratora, który pozwala na wgląd w wyniki zarówno całościowe, uzyskane przez sieć, jak i w rezultaty dla poszczególnych placówek lub ich grupy. W panelu można także przeglądać kalendarz wizyt – co zwiększa poziom przejrzystości procesu badawczego. Dokumentację z wizyt Mystery Shopping można pobrać w postaci audio, video lub zdjęć, w zależności od zlecenia.
raportowanie/statystyki?
Realizację badania Tajemniczego Klienta wspiera autorski system firmy. Pozwala on na tworzenie kont o zróżnicowanym poziomie dostępu, umożliwia nadzór nad badaniem oraz feedback od ocenianych placówek. Specjalistyczne oprogramowanie umożliwia automatyczne raportowanie dotychczasowych wyników wraz z możliwością eksportowania w postaci zgodnej z MS Office. Forma raportu z badania Mystery Shopping dostosowywana jest do preferencji Klienta.
Panel statystyk
Cennik
Case Study – przykładowe realizacje badania Tajemniczy Klient
Aktualności:
Czy po 40 roku życia należy zmienić antykoncepcję?
Różnice i podobieństwa ankiet pośrednich i bezpośrednich