×MENU Biostat
=
Badania satysfakcji klientów
Badanie satysfakcji klientów to pomiar ukierunkowany zarówno na ocenę procesu zakupowego, jak i dostępnych produktów/usług czy lojalności konsumentów wobec dostępnych na rynku marek

Efekty biznesowe

Gdy jakość obsługi nie jest satysfakcjonująca, aż 67% Polaków decyduje się zacząć korzystać z oferty konkurencji
Niekorzystnymi wrażeniami z jakości obsługi dzieli się z bliskimi aż 68% Polaków
Opiniami w internecie kieruje się przy wyborze oferty 24% Polaków, zaś opiniami rodziny i znajomych - 23% Polaków

Jakie korzyści oferujemy?

  • określenie poziomu zadowolenia klientów z m.in. dostępnej oferty, sposobu obsługi czy procesu komunikacji marketingowej;
  • ustalenie stopnia lojalności klientów wobec firmy i jej konkurentów;
  • wypracowanie katalogu oczekiwań klientów, a w tym - porównanie oczekiwań faktycznych z założonymi przez firmę na etapie wypracowania strategii działania oraz wskazanie zalecanych do uwzględnienia na etapie modyfikacji/optymalizacji aktualnej oferty;
  • przygotowanie wniosków oraz wynikających z nich rekomendacji, które pozwolą budować efektywną relację klient-firma na każdym etapie procesu sprzedaży.
Badania satysfakcji klientów

Etapy badania satysfakcji klientów

Badania satysfakcji klientów
Etap I
Projektowanie badania
Badania satysfakcji klientów
Etap II
Realizacja badania satysfakcji klientów
Badania satysfakcji klientów
Etap III
Analiza materiału badawczego
Badania satysfakcji klientów
Etap IV
Opracowanie raportu wraz z rekomendacjami
Badania satysfakcji klientów

Co nas wyróżnia?

  • 16 lat doświadczenia
  • Rzetelna metodologia oparta na zestawie sprawdzonych wskaźników satysfakcji
  • Łączenie metod ilościowych (CAWI, CATI, CAPI, PAPI) i jakościowych (IDI)
  • Autorskie oprogramowanie badawcze SurvGoTM
  • Stosowanie lustrzanych analiz ocen klientów i opinii pracowników
  • Oferta dla klientów biznesowych i publicznych

Jak działamy?

Badania satysfakcji klientów prowadzimy w oparciu o sprawdzony model, wypracowany przez L.L. Berry’ego, V.A. Zeithaml oraz A. Parasuremana. Sposób prowadzenia pomiaru uwzględnia ponadto specyfikę sektora, w której działa zamawiający badanie, a także - jego indywidualne wymagania.

W procesie badawczym pomiaru satysfakcji wykorzystujemy analizę opartą na metodzie SERVQUAL oraz posiłkujemy się dostępnymi wskaźnikami satysfakcji i lojalności konsumencki: Net Promotion Score (NPS), Client Satisfaction Index (CSI), Customer Effort Score (CES) i European Performance Satisfaction Indeks (EPSI).

Czytaj więcej
Badania satysfakcji klientów

Oprogramowanie do ankietyzacji online

Poziom satysfakcji bywa zmienny w czasie - warto zatem jego pomiar monitorować w sposób ciągły. Stały monitoring w tym zakresie umożliwia SurvGo - autorskie oprogramowanie do badania satysfakcji klientów. Platforma pozwala na samodzielną realizację pełnego procesu badania - od chwili projektowania narzędzia i założeń pomiaru, przez właściwą realizacje ankietyzacji, aż po analizę danych zebranych w jej toku. Korzystając z systemu do ankietyzacji w łatwiejszy sposób przeprowadzisz badaniach przy jednocześnie niższych kosztach. Oszczędzisz swój czas i pozyskasz niezbędne informacje, umożliwiające zmniejszenie liczby niezadowolonych klientów i budowę przyjaznego wizerunku firmy. Dodatkową zaletą naszej aplikacji jest dostępny moduł statystyk, pozwalający na poznanie wyników w trakcie trwania badania. Dzięki czemu zyskasz możliwość natychmiastowej reakcji na opinię i jeszcze lepszą kontrolę nad przebiegiem badania.

Badania satysfakcji klientó

Atutami naszego oprogramowania są m.in.:

  • przyjazny interface - zadbaliśmy o jego wysoką intuicyjność i responsywność;
  • kreator ankiet obejmujący gotowe szablony i kwestionariusze ankiet;
  • możliwość eksportu bazy wyników do formatów XLS, CSV oraz SAV;
  • możliwość dynamicznego przeglądu statystyk z realizacji badania;
  • automatyzacja procesu analiz rozkładu odpowiedzi;
  • możliwość generowania ankiet papierowych- wydruk kwestionariuszy elektronicznych;
  • moduł newslettera - obsługa wbudowanego systemu mailingowego.
Czytaj więcej
Przejdź do bloga
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Czym jest badanie satysfakcji klienta?

Badanie satysfakcji klienta to proces ankietyzacji, dzięki któremu możliwe jest określenie poziomu zadowolenia klientów z dostępnej oferty czy sposobu obsługi, ustalenie stopnia lojalności klientów wobec firmy i jej konkurentów czy nawet określenie ich oczekiwań względem firmy. Przygotowane wnioski z badania pozwolą zbudować efektywną relację klient-firma na każdym etapie procesu sprzedaży.

Jakie wyróżniamy etapy badania satysfakcji klientów?

Etap I - projektowanie badania, Etap II - Realizacja badania satysfakcji klientów, Etap III - Analiza materiału badawczego, Etap IV - Opracowanie raportu wraz z rekomendacjami.

Zaufali nam:

KONTAKT

shape

Biuro Handlowe - Warszawa
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Monika Jaremków

dr Monika Jaremków
Dyrektor ds. Badań
tel:(+48) 666 068 671
badania@biostat.com.pl