Co nas wyróżnia?

Jakie korzyści oferujemy?

Co robi Tajemniczy Klient?

Na czym polega badanie?

Jak wygląda raportowanie/statystyki

Cennik

Kontakt

Zostań tajemniczym klientem
Badania Mystery Shopping
14 lat doświadczenia
http://www.biostat.com.pl

Stacje benzynowe

  • Klient: branża paliwowa, działalność na rynku regionalnym
  • Ilość punktów usług: 4
  • Rozkład terytorialny: województwo wielkopolskie
  • Problemy: niska konkurencyjność w stosunku do znanych stacji o zasięgu ogólnokrajowym i globalnym, przy konkurencyjnych cenach paliwa i oferowanych produktów
  • Oceny komfortu procesu tankowania paliw, w tym łatwości obsługi dystrybutorów
  • Oceny czytelności informacji na temat oferowanych; produktów i usług
  • Oceny komfortu posługiwania się sprężarką powietrza i odkurzaczem
  • Oceny jakości oferowanych na stacji posiłków
  • Oceny zachowania standardów higieny pracowników przy przygotowywaniu posiłków
  • Oceny wizerunku pracowników oraz komunikacji z klientem
  • Wypracowania standardów w zakresie formy i treści informacji wizualnych
  • Wypracowania standardów w zakresie wyglądu, zachowania pracowników oraz standardów komunikacji z klientem
  • Ewaluacji standardów obsługi klienta (w połączeniu z badaniem ilościowym).
  • Przeprowadzenie jednorazowych obserwacji każdej stacji w wykonaniu tajemniczego klienta
  • Rejestracja obserwacji z wykorzystaniem ukrytych mikrokamer oraz dyktafonów
  • Wykonanie zdjęć materiałów i przestrzeni informacyjnej
  • Wypełnienie kwestionariusza ankiety przez audytorów po zakończeniu każdej obserwacji
  • Udostępnienie Zamawiającemu danych kwestionariuszowych poprzez odpowiednią aplikację na stronie http://www.cati-system.pl/mystery-shopping
  • Sporządzenie raportu zawierającego ilościowe i jakościowe dane, wnioski i rekomendacje z zakresu wprowadzenia standardów obsługi klienta
  • Warsztat z Zamawiającym ukierunkowany na wypracowanie standardów obsługi klienta w połączeniu z usługą szkoleniową
  • Ponowne przeprowadzenie obserwacji w wykonaniu tajemniczego klienta w celu ewaluacji wypracowanych standardów
  • Modyfikacja standardów oraz wypracowanie wskazówek dla sprzedawców w zakresie komunikacji z klientem
  • Pozyskanie nowych klientów
  • Wzrost odsetka klientów korzystających z oferowanych na stacji posiłków i innych usług o 23%
  • Wzrost odsetka lojalnych klientów
  • Dostosowanie estetyki wnętrza oraz jego funkcjonalności do potrzeb klientów
  • Wysoki poziom zadowolenia faktycznych klientów (na podstawie badań ilościowych)

Fast food
więcej

Hotele
więcej

Banki
więcej

Telefonia komórkowa
więcej

Stacje benzynowe
więcej

Butiki odzieżowe
więcej

Kluby fitness
więcej

Biura podróży
więcej

Zaufali nam:

Kontakt



Biuro Handlowe - Warszawa
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206


dr Monika Kurpanik
Project Manager
tel:(+48) 666 068 671
tk@biostat.com.pl


(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664
http://www.opinia-klienta.pl
http://www.opinia-klienta.pl
http://www.cati-system.pl/mystery-shopping
PRACA FORUM KONTAKT