Co nas wyróżnia?

Jakie korzyści oferujemy?

Co robi Tajemniczy Klient?

Na czym polega badanie?

Jak wygląda raportowanie/statystyki

Cennik

Kontakt

Zostań tajemniczym klientem
Badania Mystery Shopping
14 lat doświadczenia
http://www.biostat.com.pl

Kluby fitness

  • Klient: branża sport i zdrowie
  • Ilość klubów: 37
  • Rozkład terytorialny: cała Polska
  • Problemy: spadek sprzedaży karnetów o 10% w ciągu ostatnich 6 miesięcy
  • Wzrastający odsetek osób rezygnujących z realizacji procesu odchudzania po okresie testowym
  • Weryfikacja stosowania się trenerów personalnych oraz pracowników recepcji do obowiązujących standardów obsługi pacjenta
  • Identyfikacja przyczyn spadków sprzedaży karnetów
  • Zbadanie powodów dla których klienci nie decydują się na kontynuację procesu
  • Wzrost wyników sprzedaży o minimum 5% po 3 miesiącach od wdrożenia standardów
  • Wzrost o 15% liczby pacjentów przedłużających ważność karnetu po okresie testowym
  • Zbadanie wpływu zadowolenia z jakości obsługi pacjenta na skłonność do kontynuowania procesu

W 37 klubach fitness zlokalizowanych na terenie całej Polski przeprowadzono 12-miesięczny monitoring przestrzegania przez trenerów personalnych oraz pracowników recepcji samodzielnie wypracowanych i wdrożonych przez Klienta standardów obsługi pacjenta. Pomiary zostały dokonane z wykorzystaniem metody Tajemniczego Klienta.

  • Wizyty tajemniczych pacjentów zostały przeprowadzone z wykorzystaniem elektronicznej aplikacji, za pomocą której audytorzy wypełniali ankietę oceny i obserwacji
  • Zamawiający zyskał stały dostęp do danych ilościowych oraz jakościowych z badań
  • Klient miał możliwość automatycznego generowania raportów w postaci wykresów oraz tabel
  • Uzyskane wnioski posłużyły modyfikacji stosowanych dotychczas standardów obsługi pacjenta
  • Dokumentacja z prowadzonych wizyt była sporządzana w postaci fotograficznej oraz audio-wizualnej
  • Klient mógł na bieżąco zgłaszać administratorowi uwagi oraz reklamacje poprzez dedykowaną aplikację
  • Dostęp do systemu raportowania uzyskali także menedżerowie poszczególnych placówek
  • Okazało się, że trenerzy personalni nie potrafili właściwie dopasować zaleceń żywieniowych do preferencji kulinarnych pacjentów, co przełożyło się na niezadowolenie z realizacji procesu, pomimo wyraźnych efektów utraty wagi;
  • Mocno zniechęcającym czynnikiem dla pacjentów był długi czas obsługi w recepcji
  • Niska skłonność do kontynuowania procesu wynikała również z nieprawidłowej realizacji standardów pod względem motywacji pacjentów, a także uchybień pod względem kultury osobistej trenerów personalnych
  • Modyfikacja standardów obsługi pacjenta z uwzględnieniem zidentyfikowanych obszarów problemowych
  • Aż 60% pacjentów klubów fitness jako kluczową kwestię wpływającą na skłonność do kontynuowania procesu wskazuje wysoką jakość obsługi
  • Wzrost wyników sprzedaży karnetów o 12% po roku od dnia rozpoczęcia badania metodą Tajemniczego Klienta
  • Wzrost o 20% liczby klientów decydujących się na przedłużenie ważności karnetu po okresie testowym

Fast food
więcej

Hotele
więcej

Banki
więcej

Telefonia komórkowa
więcej

Stacje benzynowe
więcej

Butiki odzieżowe
więcej

Kluby fitness
więcej

Biura podróży
więcej

Zaufali nam:

Kontakt



Biuro Handlowe - Warszawa
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206


dr Monika Kurpanik
Project Manager
tel:(+48) 666 068 671
tk@biostat.com.pl


(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664
http://www.opinia-klienta.pl
http://www.cati-system.pl/mystery-shopping
PRACA FORUM KONTAKT