Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zrzeszenia firm badawczych
#1
Najważniejszą organizacją, której działalność jest poświęcona wyłącznie badaniom „tajemniczy klient” jest MSPA – Mystery Shopping Providers Association. Jest to międzynarodowe stowarzyszenie firm, które prowadzą badania metodą mystery shopping. Jego celem jest podnoszenie jakości tych badań, a dzięki temu podnoszenie poziomu obsługi klienta. Drugą taką instytucją jest IMSA – International Mystery Shopping Alliance.
Istnieją też oczywiście inne zrzeszenia firm badawczych, jednak nie skupiają się na metodzie TK (ESOMAR, OFBOR, PTBRiO, PKJPA itd.).
Odpowiedz
#2
Wszystko fajnie, ale co mi po związkach firm, nie ma organizacji dla tajemniczych klientów? I tam lista firm, którym lepiej nie ufać, to by się przydało.
Odpowiedz
#3
Na razie w Polsce nie działa żadna organizacja skupiająca „tajemniczych klientów”. Jednak miejsca, w których TK mogą wymienić się informacjami i podzielić doświadczeniami istnieją w Internecie. Mamy nadzieję, że nasze forum wpisze się w mapę tych miejsc Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości