×MENU Biostat

Nakierowując podejmowane działania na zwiększenie sprzedaży, warto w systematyczny sposób kontrolować poziom zadowolenia klientów. Pozwoli na to zastosowanie aplikacji SurvGo w procesie badawczym, jakim jest badanie satysfakcji klientów. Dzięki tej aplikacji możliwym będzie regularne monitorowanie zadowolenie konsumentów z dokonanych zakupów czy z jakości otrzymanych usług.

 

Co należy wiedzieć o satysfakcji?

Utrzymując zadowolenie konsumentów na wysokim poziomie można budować przewagę względem konkurencji. Mówiąc o satysfakcji należy przede wszystkim pamiętać, o tym, że jest ona stanem dynamicznym, zmieniającym się w odpowiedzi na zachodzące zdarzenia np. jakość, dostępność produktu, atmosfera panująca wśród pracowników. Firma, która chce zyskać grono klientów lojalnych, powinna przede wszystkim zadbać o ich satysfakcję.

 

SurvGo jako aplikacja do kontaktu z klientem

Regularne kontrolowanie poziomu zadowolenia konsumentów możliwe jest dzięki zastosowaniu aplikacji SurvGo, usprawniających proces badawczy, która:

  • minimalizuje czas potrzebny na dotarcie do niezadowolonych konsumentów, a tym samym pozwala na szybką reakcję budującą pozytywny wizerunek firmy;
  • stosuje łatwe drogi kontaktu z klientami – SMS lub e-mail – w celu pozyskania oceny poziomu zadowolenia;
  • daje szansę na przeprowadzenie wartościowego wywiadu telefonicznego z niezadowolonymi klientami.

Wywiad z niezadowolonymi klientami powinien zostać przeprowadzony w odpowiednim czasie, który pozwoli na pozyskanie rzetelnych opinii, ocen, a tym samym zminimalizuje koszty, które należy przeznaczyć w celu odzyskania utraconych klientów.

 

Jakie korzyści wypływają z przeprowadzonego wywiadu?

W przypadku odczuwanego niezadowolenia przez konsumenta, konsulat w ciągu 24 godzin dzwoni do niego, a następnie przeprowadza z nim wywiad, który:

  • pozwala zidentyfikować źródło niezadowolenia;
  • umożliwia zdefiniowanie oczekiwań konsumentów względem firmy, produktu bądź usługi;
  • może zostać zakończony propozycją rabatu lub zaoferowaniem firmowych gadżetów, co pozwala przywrócić pozytywny wizerunek firmy, troszczącej się o swoich odbiorców.

 

Dlaczego warto zadbać o satysfakcję klientów?

Klient dokonując zakupów bądź korzystając z oferty powinien odczuwać satysfakcję. Brak satysfakcji u klienta rodzi negatywne opinie i oceny wśród klientów, które następnie przekazywane są przez niego kolejnym osobom. Stąd badanie satysfakcji klientów powinno skupiać się nie tylko na zbadaniu poziomu zadowolenia, ale także w zakresie swoich działań powinno budować pozytywny wizerunek firmy już w trakcie przeprowadzanego wywiadu.

Zaufali nam:

KONTAKT

shape

Biuro Handlowe - Warszawa
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Biuro w Rybniku
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Monika Kurpanik

dr Monika Kurpanik
Dyrektor ds. Badań
tel:(+48) 666 068 671
badania@biostat.com.pl

`